Tuesday, May 4, 2010

PAGI YANG AWAL

Morning ol.....



Semoga pagi ni lebih indah dari pagi yg sebelumnya....pagi ni bangun awal tau,kul 5.30 dah bangun...kejut hubby,ckp xleh tdo..tp die buat xtau jek...sedih...sob...sob....xpela...die ngantuk sebab tgk tv(haish....org suh tmn b tdo xmao)...

bangun2 jek tdo, ga basuh muka...xmao mandi sejuk..umah kite xde shower yg panas tu(pgl ape ek??lupe lak)...

pehtu g la bilik tgh...sampai jek bilik tgh(cam jauh sgt jek bilik tgh tuh)..nak pengsan aku tgk..mak ai..................BANYAKNYE BAJU!!!!.......lupe aku nk tgkp gambo bg u ol tgk...betapa rajinnye wife en.mohd nor helmi nih....

aku rase2 cukup 2,3 minggu jgk tu aku xlipat..angin kus kus aku dtg xmao lipat(mcm slama ni angin aku xdtg,salu dtg jek)...
ku gagahkan diri,lipat baju yg berlambak2,yg mcm bukit tu..oppsss...bukan bukit,tapi layak digelar banjaran..hehehe...


yela...xpasal2,kene bogel g keje,xjumpa baju..oopppssss....lucah sket..hehehe

After je solat subuh,trus g lipat baju..berjaya jgk aku lipat..agak2 dari kul6 pagi sampai kul6.30 jgk aku lipat.tu pun lipat laju2,asalkan lipat..hikhikhik....

then,g basuh bajulak...en hubby buat keje separuh jalan...menci......t'paksala ku sambung jua....

WAHHH....PENAT SEYH....

xpe2,xcercise memandangkan diriku sudah obses dengan obes..wakakaka...

asal preggy je bulat,xpenah lonjong...kuikui...

pas detel baju2,buat bekfes lak....bekfes berger jek....goreng pon sedap...hehehe

After bg hubby mkn,g siap2 nak g keje..opppssss....anak teruna ku belum bangun lagi..haishh....die ni mmg kaki tdo...hehehe...

g kejut die,mandikan die,pastu cepat2 g keje...

BERPELUH SIOT G KEJE....NI LA ADA ANAK,XPERNAH XBERPELUH..TUDUNG SENGET2..PENGORBANAN...hehehehe....

conclusionnye...Pagi ni Pagi yg Sangat AWAL bagiku..bile nak kul 6 ni???????

0 comments:

Post a Comment

PAGI YANG AWAL

Morning ol.....



Semoga pagi ni lebih indah dari pagi yg sebelumnya....pagi ni bangun awal tau,kul 5.30 dah bangun...kejut hubby,ckp xleh tdo..tp die buat xtau jek...sedih...sob...sob....xpela...die ngantuk sebab tgk tv(haish....org suh tmn b tdo xmao)...

bangun2 jek tdo, ga basuh muka...xmao mandi sejuk..umah kite xde shower yg panas tu(pgl ape ek??lupe lak)...

pehtu g la bilik tgh...sampai jek bilik tgh(cam jauh sgt jek bilik tgh tuh)..nak pengsan aku tgk..mak ai..................BANYAKNYE BAJU!!!!.......lupe aku nk tgkp gambo bg u ol tgk...betapa rajinnye wife en.mohd nor helmi nih....

aku rase2 cukup 2,3 minggu jgk tu aku xlipat..angin kus kus aku dtg xmao lipat(mcm slama ni angin aku xdtg,salu dtg jek)...
ku gagahkan diri,lipat baju yg berlambak2,yg mcm bukit tu..oppsss...bukan bukit,tapi layak digelar banjaran..hehehe...


yela...xpasal2,kene bogel g keje,xjumpa baju..oopppssss....lucah sket..hehehe

After je solat subuh,trus g lipat baju..berjaya jgk aku lipat..agak2 dari kul6 pagi sampai kul6.30 jgk aku lipat.tu pun lipat laju2,asalkan lipat..hikhikhik....

then,g basuh bajulak...en hubby buat keje separuh jalan...menci......t'paksala ku sambung jua....

WAHHH....PENAT SEYH....

xpe2,xcercise memandangkan diriku sudah obses dengan obes..wakakaka...

asal preggy je bulat,xpenah lonjong...kuikui...

pas detel baju2,buat bekfes lak....bekfes berger jek....goreng pon sedap...hehehe

After bg hubby mkn,g siap2 nak g keje..opppssss....anak teruna ku belum bangun lagi..haishh....die ni mmg kaki tdo...hehehe...

g kejut die,mandikan die,pastu cepat2 g keje...

BERPELUH SIOT G KEJE....NI LA ADA ANAK,XPERNAH XBERPELUH..TUDUNG SENGET2..PENGORBANAN...hehehehe....

conclusionnye...Pagi ni Pagi yg Sangat AWAL bagiku..bile nak kul 6 ni???????

No Response to "PAGI YANG AWAL"

Post a Comment